اتمام واکسیناسیون کادر درمان در همدان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان از تزریق هر ۲ دوز واکسن کرونا به تمامی کادر درمان و اتمام واکسیناسیون این گروه در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  ابراهیم جلیلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان با اشاره به ایجاد تاخیر در تزریق دوز دوم واکسن کرونا در برخی از استان‌های گفت: خوشبختانه این اتفاق برای کادر درمان استان همدان مشکل ساز نشد و توانستیم در موعد مقرر دوز دوم واکسن کرونا را در اختیار این افراد قرار دهیم.

او افزود: با احتساب تزریق دوز دوم واکسن به این دسته از افراد،  دیگر نگرانی در مورد واکسن کادر درمان وجود ندارد و تمامی آن‌ها واکسینه شده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان با بیان اینکه درحال حاضر وضعیت بیماری کرونا در استان به ثبات رسیده است، تاکید کرد: درحال حاضر تعداد مراجعان سرپایی روزانه بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ نفرمتغییر است.

جلیلی بیان کرد: ایجاد ثبات در روند گسترش بیماری به معنای عادی انگاری نیست و همچنان رعایت دستورالعمل بهداشتی برای مهار این بیماری الزامی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: حضور در انتخابات امر مهم و ضروری است و باید شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در هنگام برگزاری انتخابات رعایت شود.

او با بیان اینکه باید حواسمان به ورود پیک پنجم کووید-۱۹ باشد، توصیه کرد: خواهشمندیم مردم  برای شرکت درانتخابات با جدیت تمام به نکات بهداشتی توجه کنند و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را فراموش نکنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.