یکی ازبنیانگذاران ورزش همگانی و صبحگاهی استان همدان گفت:جامعه ورزش همدان با حضوری پرشور در انتخابات ۱۴۰۰ حماسه‌ای نو آفریدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هادی سبزواری از بنیانگذاران ورزش همگانی و صبحگاهی همدان گفت:جوانان و جامعه بزرگ ورزش با در دست داشتن پرچم مقدس ایران اسلامی و پوشش لباس‌های همرنگ از رشته‌های رزمی از جمله کاراته، کونگ فو، تکواندو، رزم آوران و سایر پوشش‌های ورزشی در کنار مسئولان اجرایی، حضوری گسترده در انتخابات رقم زدند.

او در ادامه افزود: انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی یکی از عرصه‌هایی است که ملت ایران در ۴۳ سال گذشته، آن را در جزو وظایف شرعی، ملی و انقلابی خود می‌دانند.

سبزواری بیان کرد: قشر‌های مردمی به خصوص جامعه ورزش استان همدان با حضور هوشمندانه، پرشور و انتخابات آگاهانه همواره عظمت، عزت و اقتدار کشورمان را به رخ جهانیان کشیده است.

او ادامه داد:قشر‌های مردمی به خصوص جامعه ورزش استان همدان با حضور هوشمندانه، پرشور و انتخابات آگاهانه همواره عظمت، عزت و اقتدار کشورمان را به رخ جهانیان کشیده است.

سبزواری گفت: آنان با حضور حداکثری و آگاهانه در پای صندوق‌های رای، حماسه دیگری در تاریخ انقلاب بزرگ ایران خلق خواهند زد.

رئیس هیات کشتی همدان نیز گفت: مردم همیشه در صحنه همدان به خصوص جامعه ورزش استان با حضور گسترده در انتخابات بار دیگر به دشمنان و بدخواهان ملت ایران و استقلال آن ثابت کردند که وحدت ملی، والاترین ارزش‌ها است.

حمیدرضا یاری افزود: این حضور با صلابت به طور قطع ارتقای قدرت ملی را رقم می‌زند و نویدبخش تشکیل دولت مقتدر و در خور شایستگی ملت ایران خواهد بود.

رئیس هیات هاکی همدان نیز گفت: امروز برای ملت ایران اسلامی روز بسیار مهمی از نظر مشارکت حداکثری مردم و تعیین سرنوشت است و ملت بزرگ و موقعیت‌شناس ایران با حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای، دشمن را بار دیگر عصبانی و خشمگین خواهند کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار