امام جمعه موقت کرمان گفت: امروز ولی فقیه در انتخابات تاکید بر حضور حداکثری و مشارکت دارد، لذا اگر این مشارکت کم رنگ شود، کشور آسیب می بیند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی توکلی امام جمعه موقت کرمان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرمان گفت: در آسیب‌های فردی و اجتماعی که به وجود می‌آید، نباید تقصیر را گردن دیگران بیندازیم، بلکه باید نقش و سهم خودمان را در مشکلات و آسیب‌ها بپذیریم.

او افزود: گاهی اوقات ما در زندگیمان مشورت نمی‌کنیم، فکر نمی‌کنیم، نسنجیده تصمیم می‌گیریم، فریب ظاهر سازی‌ها و تبلیغات رامی خوریم و انتخاب می‌کنیم و بعد می‌فهمیم چه اتفاقی افتاده است، پس حالا که اشتباه کردید دیگران را مقصر ندانید.

خطیب موقت جمعه کرمان با اعلام اینکه کشور ما امروز در سطح بین الملل جایگاه خودش را پیدا کرده است و به عنوان قدرت و صاحب فکر قبولش دارند، بیان داشت: ایران در مسائل بین‌المللی می‌تواند نقش موثری را ایفا کند و امروز اگر ضربه و آسیب می‌خوریم، در دورن است و عامل آن اطاعت نکردن از ولی فقیه است.

حجت الاسلام توکلی تصریح کرد: تجربه نشان داده، تاکنون هر جا از ولی فقیه اطاعت کرده ایم، برنده شده ایم، امروز، ولی فقیه در انتخابات تاکید بر حضور حداکثری و مشارکت دارد و اگر مشارکت کم رنگ شود، کشور آسیب می‌بیند.

امام جمعه موقت کرمان گفت: ولی فقیه تاکید بر خودباوری، دور زدن تحریم‌های داخلی، تولید داخلی، دل نبستن به خارج از کشور و مساوات دارد لذا اگر ما خط مشی و راهبرد ایشان را مد نظر قرار دهیم، کشور رشد خواهد کرد و استعداد‌ها چند برابر می‌شود.

حجت الاسلام توکلی با متذکر شدن این مطلب که اطاعت نکردن از ولی فقیه که ستون خیمه انقلاب و شاخص راه و رفتار است، از درون به ما آسیب می‌زند، افزود: امنیت اگر نباشد، بهترین درآمد هم که باشد، شیرین از گلوی ما پایین نخواهد رفت، پس باید قدردان امنیت باشیم.

او تصریح کرد: حتی اگر اعتقاد دینی هم نداریم، باید نگاه به شهدا کنیم و از جانبازان خجالت بکشیم و در انتخابات شرکت کنیم که کشور نیازمند انقلاب و تحول در مدیریت است تا کارآمد باشد.

خطیب موقت جمعه کرمان تأکید کرد: مدیری که مسئولیت پذیر و مسئولیت شناس نباشد، منطق او «ولش کن» است؛ پس منکر تأثیر تحریم نیستیم، اما بخش عمده مشکلات ناشی از خود ما است.

او افزود: عامل دیگر و عامل دوم بحث نفوذ در حوزه‌های مختلف است که به ما لطمه زده است و باید باور کنیم اطاعت از  ولی فقیه و آشنایی با شیوه نفوذ ما را از خیلی از بن بست نجات می‌دهد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار