دبیر علمی و اجرایی جایزه ادبی کیش داستان کوتاه جنوب، از انتشار فراخوان این رویداد فرهنگی خبر داد.

ابراهیم حسن بیگی دبیر علمی و اجرایی جایزه ادبی کیش داستان کوتاه جنوب، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این جایزه ادبی گفت: هدف سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری این جایزه ادبی کمک به احیای داستان جنوب از طریق کشف استعداد‌های جوان است. در اولین دوره این رویداد ادبی که سال گذشته برگزار شد، بیش از ۴۰۰ اثر در دو بخش ملی و منطقه‌ای به دبیرخانه راه یافت. در نهایت ۱۲ اثر برگزیده و شایسته تقدیر شناخته شدند. این آثار در کتابی با عنوان «کلبه هور» منتشر شد.


بیشتر بخوانید


وی افزود: در دوره دوم برگزاری جایزه ادبی کیش داستان کوتاه جنوب، هم مانند دور اول برگزاری آن آثار داستانی را در دوبخش ملی و منطقه‌ای دریافت می‌کنیم. در بخش منطقه‌ای ساکنان استان‌های حاشیه خلیج فارس از جمله هرمزگان، خوزستان، بوشهر و جنوب سیستان و بلوچستان می‌توانند در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

دبیر اجرایی و علمی جایزه ادبی کیش داستان جنوب بیان کرد: دبیرخانه جایزه علاقه ادبی کیش داستان جنوب تنها آثاری را در چرخه داوری قرار می‌دهد که موضوع آن‌ها جنوب با دو محور مشخص شده در فراخوان جشنواره باشد. علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ مرداد ماه به دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار