مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان:

عضویت در کتابخانه‌های همدان رایگان شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،عاطفه زارعی, مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه در دهه کرامت و در سالروز میلاد امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) عضویت در کتابخانه‌های عمومی رایگان است اظهار کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای دهه کرامت برنامه‌های مختلف فرهنگی در نظر گرفته که یکی از آن‌ها عضویت رایگان افراد در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور است.

او ادامه داد:از اول تیر افراد می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۵۰۰۰۲۹۲۹ و دریافت کد تخفیف عضویت، به کتابخانه مورد نظر خود مراجعه و به صورت رایگان عضو شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: افراد پس از دریافت این کد سه ماه زمان دارند که به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند.

زارعی، یکی از ابزار‌های تفکر، رشد و پیشرفت انسانی را کتاب دانست و تصریح کرد: این زبان گویای تمدن بشری با بازگو کردن راز و رمز پیشرفت جوامع انسانی در دوره‌های مختلف، نقش بی‌بدیلی در ارتقای توسعه فرهنگی هر کشوری ایفا می‌کند.

او با اشاره به اینکه کتاب انسان را به مدارج عالی می‌برد و بی تردید بسیاری از پیشرفت‌های بشر مدیون کتاب و کتابخوانی است عنوان کرد: ارج نهادن به این محصول فرهنگی به منزله پاس داشت دانایی و آگاهی است.

استان همدان دارای ۱۱۶ کتابخانه با یک میلیون و ۳۲۶ هزار و ۱۵۸ نسخه کتاب و ۸۰ هزار عضو است.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.