فرمانده قرارگاه کربلا خوزستان در بازدید از نیروگاه رامین اهواز گفت: تولید برق و تامین آسایش مردم در گرمای ۶۰ درجه‌ای فراتر از ایثار است.

به گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در استان خوزستان ضمن بازدید از روند تولید برق واحد‌های نیروگاه رامین اهواز از آخرین وضعیت تعمیرات اساسی واحد شماره ۶ نیروگاه نیز مطلع شد.

در این بازدید که با ارائه گزارشی از سوی خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین و با حضور حاتمی ریاست دادگستری شهرستان باوی و تعدادی از مسئولان این شهرستان همراه بود، سردار خادم سیدالشهدا با تقدیر از تلاش و همت کارکنان نیروگاه رامین، تولید پایدار انرژی برق و تامین آسایش مردم در گرمای ۶۰ درجه سانتیگرادی را فراتر از ایثار دانست.

او به حماسه حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات و ناکامی دشمنان و رسانه‌های معاند در انحراف مسیر انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمنان ایران اسلامی از هر ابزاری جهت ضربه زدن به نظام اسلامی و گسترش ناامیدی در میان مردم استفاده می‌کنند و خداوند را شاکریم که با عزم و اراده مردم شهیدپرور ایران شاهد ناکامی آنان در عرصه‌های مختلف هستیم.

سردار خادم سیدالشهدا تحریم‌های همه جانبه کشور‌های غربی علیه کشورمان را فرصتی مناسب در جهت خودکفایی ملی برشمرد و ساخت قطعات و تجهیزات نیروگاهی و تمرکز این نیروگاه در استفاده از دانش بومی و تحقق اقتصاد مقاومتی را الگویی برای سایر شرکت‌های صنعتی دانست و توسعه و تقویت این روند را مهم و اساسی دانست.

فرمانده قرارگاه کربلا در استان خوزستان با تاکید بر رفع موانع و چالش‌های مرتبط با روند تولید برق این نیروگاه، حمایت همه مدیران صنعت برق و مسئولان استانی و کشوری از برنامه بازتوانی این نیروگاه را ضروری و مهم دانست و از روند تولید برق واحد‌های نیروگاه رامین از آخرین وضعیت تعمیرات اساسی واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۶ این مجموعه بازدید کرد و ضمن ارتباط صمیمی با تلاشگران این پروژه سنگین و تخصصی، تولید پایدار انرژی حیاتی برق و تامین آسایش مردم در گرمای ۶۰ درجه‌ای محیط نیروگاه را فراتر از ایثار تلقی کرد.

سردار خادم سیدالشهدا همچنین مستندسازی و انتشار تلاش‌ها و اقدامات جهادی کارکنان نیروگاه در رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما را ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد با آشنایی بیشتر مردم نسبت به چالش‌ها و سختی‌های تولید برق شاهد تقویت فرهنگ صرفه جویی، حفظ منابع، مدیریت مصرف برق از سوی مردم و برخورداری همه آحاد جامعه به ویژه مردم خوزستان از این انرژی حیاتی باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.