استاندار همدان گفت: مجاهدت و استقامت اصناف و تولیدکنندگان در شرایط تحریم‌های ظالمانه و همه گیری کرونا و همراهی آنان با مردم و دولت ستودنی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سیدسعید شاهرخی, استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت روز ملی اصناف، اظهار داشت: روز ملی اصناف فرصتی مغتنم برای یادآوری و ارج نهادن به تلاش‌ها و ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی مجاهدان عرصه‌های اعتلا و شکوفایی اقتصادی کشور است.

او بیان کرد: با وجود تداوم تعطیلی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا که یکی از طولانی‌ترین محدودیت‌ها برای مشاغل بود، کسبه و بازاریان استان همدان به خوبی شرایط را درک کردند و با استقامت ایستادند.

استاندار همدان با اشاره به آشکار شدن دشمنی‌های کینه‌توزان و تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اسلامی، اظهار داشت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گرفته، اصناف، بازاریان و تولیدکنندگان غیور ایرانی به عنوان سربازان و مجاهدان عرصه جهاد و تولید در خط مقدم مقابله با استکبار قرار گرفته‌اند.

شاهرخی در این پیام، فرارسیدن اول تیر ماه روز اصناف را به تمامی بازاریان و جامعه اصناف استان همدان تبریک گفت و از خداوند متعال بهروزی و سرافرازی این خدمتگزاران صدیق به اسلام و مردم را مسئلت دارم.

اول تیرماه در تقویم رسمی ایران به نام روز اصناف نامگذاری شده است.

انتهای پیم/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.