حقیقی گفت: تا پایان مردادماه امسال ۴ واحد بزرگ تولیدی در زنجان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان  گفت: ۱۴ واحد تولیدی با ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری تا پایان امسال افتتاح می‌شود که ۴ طرح آن تا پایان مردادماه  آماده بهره برداری می‌شود.


او  با بیان اینکه ۴ واحد که بین ۸ تا ۲۰ سال تعطیل بودند آماده بازگشت به چرخه تولید هستند، افزود: ۳ واحد دیگر نیز تا پایان امسال به چرخه فعالیت باز می‌گردد.


استاندار زنجان با قدردانی از اقدامات و فعالیت های گمرک استان زنجان در سال گذشته و افزایش میزان صادرات و واردات گفت: بیشترین واردات ما مواد خام است که در استان زنجان فراوری شده و تبدیل به محصول می‌شود.

او از افزوده شدن ۸۰ معدن پس از ۷ سال رکود و افزایش ۳۰۰ پهنه معدنی به عرصه معادن خبر داد و افزود: مزایده اول انجام شده است و مزایده دوم هم بزودی برگزار می‌شود.

استاندار زنجان با تبریک هفته قوه قضائیه و همکاری خوب و تعامل با دادگستری و دادستانی استان زنجان گفت: یکی از تعاملات خوب با دادستانی برخورد با دارندگان دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال است که به شدت با آن‌ها برخورد خوادپهد شد تا خللی در تولید برق استان رخ ندهد.

استاندار گریزی هم به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی زد و گفت: بزودی گزارش‌ها و تصمیمات در این زمینه نهایی می‌شود و صنایعی در این منطقه استقرار می‌یابد که قدرت صادرات و رقابت داشته باشد.

او همچنین از مجموعه میراث فرهنگی استان زنجان خواست تا با توجه به اینکه زنجان شهر جهانی ملیله نامگذاری شده است اقدامات موثری انجام دهند و همچنین از اختصاص ۴۰ هکتار زمین برای فعالیت بخش خصوصی در حوزه صنایع دستی خبر داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.