مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز میزان تولید برق در خرداد امسال را بیش از ۸۶۳ هزار مگاوات ساعت عنوان کرد و گفت: شاهد افزایش ۱۴ درصدی تولید برق هستیم.

خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به تولید برق را ۸۶۳ هزار و ۶۸۳ مگاوات ساعت در خرداد امسال در این نیروگاه گفت: میزان تولید در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

او میزان تولید ۳ ماهه نخست این نیروگاه در سال ۱۴۰۰ را ۲ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۹۶۴ مگاوات ساعت اعلام کرد و افزود: این میزان تولید ۱۲ درصد بیش از میزان تولید ۳ ماهه مشابه در سال ۹۹ است.

محمدی اظهار داشت: تلاشگران نیروگاه رامین با تکیه بر دانش و تجربه ارزشمند خود همواره در جهت تولید این انرژی حیاتی گام برداشته و با توجه به گرمای زودرس استان خوزستان و پیک مصرف برق نهایت تلاش خود را در جهت تولید برق مورد نیاز مردم به کار خواهیم گرفت تا شاهد فصلی توام با آسایش باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر از مجموع ۶ واحد این نیروگاه، ۵ واحد آن در مدار تولید برق هستند و واحد ششم که طبق برنامه دستورالعملی تحت تعمیرات اساسی قرار دارد، آخرین روز‌های تعمیراتی خود را می‌گذراند و ان شاءالله طی روز‌های آتی شاهد راه اندازی مجدد این واحد نیروگاهی و تقویت سطح تولید این مجموعه با حداکثر توان خواهیم بود.

مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز متوسط تولید لحظه‌ای در خرداد ماه امسال را ۲۴۰ مگاوات و ساعت کارکرد واحد‌های تولیدی در این ماه را ۳ هزار و ۶۰۴ ساعت عنوان کرد.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تأمین آسایش مردم و پشتیبانی از برق شبکه کشور ایفا می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.