دیدار مسئولان خوزستان با خانواده شهید نظم و امنیت انتخابات دزفول

استاندار خوزستان به همراه فرمانده انتظامی خوزستان با حضور در منزل شهید نظم و امنیت انتخابات دزفول از خانواده این شهید دلجویی کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در دیدار با خانواده شهید علیرضا باغبان‌زاده در روستای شهید کریمی دزفول گفت: شهید فردی علاقه‌مند به نظام و مردم بود و به صورت داوطلبانه برای خدمت به مردم در انتخابات در ماموریت‌ها حاضر می‌شد.

او بیان داشت: شهید باغبان‌زاده در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نایل آمد و باعث افتخار نظام شد  و امید است فرزندان این شهید راه او را ادامه دهند و فرزندان شایسته‌ای باشند.

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان نیز با ابلاغ پیام تسلیت فرمانده ناجا گفت: شهید باغبان‌زاده نمونه کاملی از عشق، ایثار و خدمت به وطن بود و در راه تامین امنیت کشور جان خود را تقدیم کرد.

او از ابراز همدردی استاندار خوزستان و معاونان سیاسی و امنیتی وی با خانواده شهید قدردانی کرد.

سید احمد آوایی نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز حادثه بالگرد انتخابات دزفول را حادثه‌ای دلخراش خواند و بیان داشت: باید قدردان خانواده شهدا باشیم و این شهید برای تامین نظم و امنیت انتخابات به شدت علاقه‌مند بود و گویی دنبال شهادت بود.

شهید علیرضا باغبان زاده از شهدای پلیس راهور نیروی انتظامی، ۲۹ خردادماه حین انتقال صندوق‌های اخذ رای مناطق سخت گذر احمد فداله دزفول در سانحه هوایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار