حمایت حامیان کشور کویت از ۱۵۰ یتیم خراسان شمالی

جلسه هم اندیشی جذب حامیان خارج از کشور با حضور شهرآبی، مدیر کل امور بین الملل و مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی  به پالایش حامیان غیرفعال و همچنین احصاء نیازمندی ایتام در زمینه مسکن و جهیزیه تاکید کرد.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه در مجموع ۲۱ هزار حامی با این نهاد همکاری دارند، شمار حامیان خارج کشور را ۳۱ نفر اعلام کرد و افزود: تا کنون ۵۵۰ میلیون تومان از طریق حامیان خارج کشور برای ایتام جذب شده است.

مدیرکل کمیته امدادخراسان شمالی یاد آور شد: ۱۵۰ یتیم  امسال توسط حامیان کشور کویت مورد حمایت قرار گرفتند.

او در ادامه به برنامه امسال در حوزه اکرام ایتام در خارج کشور اشاره و افزود : امسال پیش بینی شده بیش از سه میلیارد تومان از محل کمک‌های حامیان خارج کشور جذب درآمد داشته باشیم.

الهی راد گفت: کمیته امداد خراسان شمالی از ۶ هزار و ۶۶۵ یتیم و فرزندان محسنین این استان حمایت می‌کند که سه هزار و ۳۶۴ نفر آن‌هایتیم و باقی‌مانده نیز فرزندان محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: حامیان خیراندیش خراسان شمالی پارسال ۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد کمک کردند.


انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.