به مناسبت هفته قوه قضاییه، دفتر خدمات الکترونیک قضایی زندان مرکزی کرمان با حضور مسئولان استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دفتر خدمات الکترونیک قضایی زندان مرکزی کرمان طی آئینی با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان و مدیرکل زندان‌های استان کرمان افتتاح شد.

محمدباقر اسلامی معاون قضایی و رئیس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان کرمان در حاشیه این آئین، هوشمندسازی و ایجاد زمینه تسهیل دسترسی مددجویان زندان‌ها به مقامات قضایی را از اولویت‌های دستگاه قضایی برشمرد و گفت: براساس نظر رئیس کل دادگستری استان کرمان، ایجاد دفتر خدمات الکترونیک قضایی زندان مرکزی کرمان پیگیری و اجرایی شده است تا مددجویان بتوانند درخواست‌های خود را به آسانی با مراجع قضایی در میان گذاشته و روند پرونده خود را پیگیری کنند.

او افزود: سرعت در رسیدگی به پرونده‌ها از مهمترین دلایل تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به شمار می‌رود و با افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضایی زندان مرکزی کرمان، گام‌های به سزایی در مسیر حفظ حقوق شهروندی مددجویان زندان‌ها برداشته می‌شود.

اسلامی تصریح کرد: در جریان افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضایی زندان مرکزی کرمان، ملاقات با ۱۸۵ نفر از مددجویان زندان‌ها نیز انجام شد و ضمن بررسی مشکلات و درخواست‌های آنها، دستورات قضایی لازم برای حل مشکلات این افراد صادر شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار