همه دستگاه‌های اجرایی تا آخرین ساعات کاری دولت فعلی باید به وظایف و ماموریت‌های خود درست عمل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در جلسه شورای اداری مازندران نسبت به هرگونه کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی در دوره گذار دولت فعلی به دولت بعدی هشدار داد و گفت: کم‌توجهی به وظایف از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارکنان پذیرفتنی نیست و همه تا آخرین ساعت کاری عمر دولت وظایف و ماموریتشان را باید درست انجام دهند.

او افزود: فعالیت ها، جلسات اداری و طرح‌های عمرانی تا آخرین لحظه حضور دولت فعلی نباید تعطیل شود و همه ملزم هستند برای کاهش مشکلات مردم بکوشند.

استاندار مازندران با بیان اینکه وظیفه دولت‌ها خدمت به مردم است و با تغییر دولت فقط جابجایی مدیران انجام می‌شود، ادامه داد: اینکه تصور شود این دولت در حال گذار است و قدرت به دلوت بعدی منتقل می‌شود پس لزومی بر جدیت در انجام وظایف نیست اصلا پذیرفتنی نیست.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: تعدادی طرح‌های عمرانی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد در استان وجود دارد که تا پایان دوره دولت تدبیر و امید بهره برداری می‌شود.

حسین زادگان راه اندازی مجدد کارخانجات و واحد‌های تولیدی که بنا به دلایلی متوقف شدند را از طرح‌های اولویت دار در ادامه فعالیت این دولت در مازندران دانست و افزود: برخی طرح‌های نیمه تمام نیز در سفر اخیر رئیس سازمان برنامه وبودجه شناسایی شده و اعتبار برای تکمیل آن‌ها تخصیص یافته است که به بهره برداری خواهند رسید.

استاندار مازندران گفت: بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی متولی صنعت استان نیز تا پایان این دولت باید به حمایت همه جانبه خود از واحد‌های تولیدی ادامه دهند.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.