درخواست هزار و ۱۸۹ نفر از فرهنگیان چهارمحال و بختیاری در طرح اقدام ملی مسکن تایید نهایی شد و به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره راه و شهرسازی معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شکرالله مالکی رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای تفاهم نامه ساخت ۱۷۰ هزار واحد مسکونی فرهنگیان سراسر کشور که بین وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی در آذر ماه ۹۸ منعقد شد، ثبت نام از فرهنگیان از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir صورت گرفت که چهار هزار و ۱۷۱ نفر از فرهنگیان استان در این سامانه ثبت نام کردند.

او افزود: پس از بررسی شرایط قانونی ثبت‌نام‌کنندگان سه هزار و ۱۱۵ نفر جهت تکمیل پرونده و بارگذاری مدارک در سامانه، واجد شرایط شدند که با توجه به عدم علاقمندی تعدادی از همکاران به ادامه فرایند تکمیل پرونده، در نهایت هزار و ۱۸۹ نفر از همکاران استان تایید نهایی شده و به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره راه و شهرسازی معرفی شدند.


بیشتر بخوانید


مالکی در رابطه با ادامه پروژه اضافه کرد: با توجه به وجود زمین دولتی در شهر‌های بروجن، فارسان، فرخشهر، گهرو، چلگرد، شلمزار، بن، سامان، هفشجان، سورشجان، بابا حیدر و جونقان، مقدمات اجرای طرح دراین شهر‌ها در حال انجام است.

او ادامه داد: همچنین در شهر‌های شهرکرد و لردگان زمین تخصیص داده شده به طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان مشخص گردیده و در مرحله طراحی وآماده‌سازی توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان است که بلافاصله بعد از آماده‌سازی زمین‌های مذکور، متقاضیان در این شهر‌ها نیز ساماندهی و به کارفرما معرفی خواهند شد و در نتیجه ۹۷ درصد متقاضیان تایید نهایی شده در استان وارد مرحله ساخت مسکن با مشارکت دولت خواهند شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار