امداد رسانی به سه مصدوم حادثه تصادف وانت نیسان و پراید

سرپرست جمعیت هلال احمر تفت گفت: برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه وانت نیسان بعد از بردستان سانیج سه نفر مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید قاسم گلشن، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تفت، گفت: بنا به گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری EOC مبنی بر تصادف یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه وانت نیسان به علت خواب آلودگی راننده خودروی پراید بعد از بردستان سانیج، بلافاصله سه نفر از نجاتگران پایگاه جاده‌ای جاویدالاثر متوسلیان این شهرستان در قالب یک تیم امدادی به همراه یک دستگاه خودروی نجات راس ساعت ۱۲:۵۵ در محل حادثه حاضر و دو نفر از مصدومین به همت نجاتگران با استفاده از ست نجات رهاسازی شدند.

گلشن افزود: پس از رهاسازی و نجات و انجام اقدام‌های اولیه درمانی به کمک نیرو‌های هلال احمر و با همکاری عوامل اورژانس در صحنه، حادثه دیدگان با آمبولانس اورژانس به اولین مرکز درمانی انتقال یافتند.

او بیان کرد: این عملیات یک ساعت و ۴۰ دقیقه طول کشید و متاسفانه این حادثه سه مصدوم برجای گذاشت.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تفت با اعلام شماره تلفن ۱۱۲ برای ارائه خدمات امدادی از سوی هلال احمر، گفت: تلفن ندای امداد در طول شبانه روز آماده پاسخگویی و دریافت گزارش‌های حوادث احتمالی ازطرف مردم است.

انتهای پیام/ و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.