نادری گفت:رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که به مدت ۲ روز در بندرانزلی برگزار شد با استقبال بالای کشتی گیران همراه بود.

محمد نادری سرمربی زنجانی تیم ملی کشتی ساحلی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: رقابت‌های کشتی ساحلی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که به مدت ۲ روز در بندرانزلی برگزار شد با استقبال بالای کشتی گیران همراه بود.


او افزود: این رقابت‌ها در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد که در هر وزن رده‌های سنی سه نفر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.


سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی گفت: از زنجان هم محمدامین حسنی در وزن ۸۰ کیلوگرم جوانان با کشتی‌های قابل قبول به مقام چهارم رسید.


او افزود: اردوی تیم ملی ۱۰ روز دیگر در رشت آغاز می‌شود و مهمترین رقابت پیش رو رقابت‌های رنکینگ در روز‌های دوازدهم و ۲۶ ام شهریور در ایتالیا و یونان و قهرمانی جهان که دوم تا ششم مهر ماه در رومانی برگزار خواهد شد است.


سرمربی زنجانی تیم ملی کشتی ساحلی ادامه داد: ۳۶ کشتی گیر به اردوی تیم ملی دعوت شدند که در نهایت ۱۲ نفر به عضویت تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان انتخاب خواهند شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.