کلنگ‌زنی اولین مدرسه کودکان استثنایی مبتلا به اوتیسم

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از مراسم کلنگ‌زنی اولین مدرسه کودکان استثنایی مبتلا به اوتیسم استان کرمانشاه در آینده نزدیک به همت خیرین مدرسه ساز خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرزبان نظری مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت : بزودی آیین کلنگ زنی اولین مدرسه ویژه کودکان استثنایی مبتلا به اوتیسم استان با حضور"سید جواد حسینی" معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس مدارس استثنایی کشور در شهر کرمانشاه زده خواهد شد.

او گفت : این مدرسه ۱۵ کلاسه با زیربنای یک هزار و ۳۵ متر مربع، با اعتباری بیش از ۹ میلیارد تومان و با مشارکت ۵۰ درصدی خیر نیک اندیش "عبدلله باباخانی" احداث خواهد شد.

نظری افزود: این پروژه که برای اولین بار در سطح استان کرمانشاه اجرا خواهد شد با مشارکت و نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: این مدرسه مطابق با ضوابط و استاندارد‌های مختص به کودکان استثنایی اوتیسم ساخته و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 نظری گفت: هم‌اکنون ۴۰۰ خیر حقوقی و حقیقی مدرسه‌ساز در استان وجود دارد که در پارسال ۲۶۳ تفاهم‌نامه با اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان برای تامین اعتبار ۴۸ میلیارد تومانی امضا کرده‌اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.