معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بر لزوم افزایش فضاهای آموزشی در سایت های مسکن مهر تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فرهادی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به نیاز‌های احصا شده توسط ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها به ویژه در بیرجند، احداث و افزایش فضا‌های آموزشی در سایت‌های مسکن مهر لازم است و باید فرمانداران این موضوع را مدنظر قرار دهند.

او افزود: فرمانداران شهرستان ها بایستی تخصیص اعتبار استانی به پروژه هایی که ردیف اعتباری استانی دارند را مد نظر قرار دهند.

فرهادی اظهار کرد: این پیگیری‌ها در مناطقی مثل شهرستان بیرجند که بیشترین مشکلات را در بحث فضا‌های آموزشی دارد، باید با جدیت دنبال شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با تأکید بر تسریع در روند پیگیری اعتبارات اظهار کرد: امیدواریم به زودی شاهد اتمام عملیات اجرایی این پروژه‌ها باشیم تا دانش آموزان بتوانند سال تحصیلی جدید را در مدارس تازه تأسیس و با امکانات استاندارد آغاز کنند.

او از اقدامات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به جهت تحویل پروژه‌های عمرانی آموزشی با کیفیت مناسب قدردانی کرد و آن را از جمله ادارات موفق استان در حوزه مباحث عمرانی بر شمرد.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.