علیرضا رضایی گفت: حسن یزدانی به عنوان یکی از کشتی گیران مطرح دنیا شانس بالایی برای کسب مدال المپیک دارد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رضایی نایب قهرمان کشتی آزاد در المپیک ۲۰۰۴ درباره وضعیت آزادکاران اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو اظهار داشت: تیم ملی با تلفیقی از نفرات باتجربه و جوان راهی المپیک می‌شود که فکر می‌کنم با توجه به روندی که طی شده، با شرایط مطلوبی وارد مسابقات می‌شوند. ما رقیبان سنتی خود را داریم و هر یک از کشتی گیران در وزن خود مدعی هستند.

وی تصریح کرد: حسن یزدانی نسبت به بقیه نفرات شانس بیشتری برای کسب مدال دارد. محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلو، مصطفی حسین خانی هم در وزن ۷۴ کیلو جهش خوبی را داشته اند و مصمم‌تر از گذشته هستند. امیرحسین زارع هم جوان تازه واردی است که بسیار با انگیزه است.

دارنده مدال برنز جهان با بیان اینکه در مسابقات المپیک همه چیز غیرقابل پیش بینی است، ولی بچه‌ها به لحاظ شرایط جسمی و روحی خوب هستند عنوان کرد: ما همیشه از نظر مسائل روحی و روانی ضربه خوردیم. در حال حاضر با توجه به زمان اندک باقی مانده به مسابقات، ما شاید چند درصدی بتوانیم شرایط جسمی را تغییر دهیم، اما آن چیزی که نفرات ما را در سکو‌ها جا به جا می‌کند شرایط روحی است، ضمن آنکه آنالیز و تفکیک نفرات هم از عوامل مهم دیگر است که باید به آن توجه داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار