آزادی ۸ زندانی جرائم غیر عمد با کمک مردمی

رئیس ستاد دیه استان همدان از آزادی ۸ زندانی جرائم غیر عمد با کمک مردم و همکاری ستاد دیه همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  یدالله روحانی منش رئیس ستاد دیه استان همدان از آزادی ۸ زندانی جرائم غیرعمد با کمک‌های مردم و این ستاد خبر داد و گفت: مراحل آزادی ۷ زندانی دیگر در حال انجام است.

او  با بیان اینکه این شمار زندانی به مناسبت به مناسبت دهه کرامت و هفته قوه قضائیه آزاد شدند افزود: این افراد عمدتا زندانیان بدهکار مهریه، نفقه و محکومان مالی هستند.

رئیس ستاد دیه استان همدان همچنین با اشاره به آزادی ۶۰ زندانی جرائم غیر عمد استان همدان در سه ماهه نخست امسال تصریح کرد: این شمار زندانی با پرداخت ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدهی آزاد شدند.

روحانی منش با اشاره به اینکه زندانیان آزاد شده شامل ۴۰ محکوم مالی، ۱۱ زندانی مهریه و ۹ زندانی نفقه هستند، گفت: میزان گذشت شاکیان ۳۷۴ میلیون تومان و آورده محکوم ۳۲۲ میلیون تومان بود که هشت میلیارد تومان از بدهی محکومان قسط بندی و یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیز به صورت وام بلاعوض تامین و پرداخت شد.

او اضافه کرد:  پارسال با حمایت و کمک خیران نیک اندیش ۳۰۴ زندانی جرائم غیرعمد استان همدان، آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند که این افراد شامل ۲۱۵ زندانی دارای محکومیت مالی، ۵۹ زندانی مهریه، ۲۰ زندانی ناتوان در پرداخت نفقه و ۱۰ زندانی دیه ناشی از حوادث بودند.

هم اینک ۲۰۸ زندانی جرائم غیرعمد شامل ۲۰۲ مرد و ۶ زن در زندان‌های استان همدان به سر می‌برند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.