شاخص کل بورس، امروز تا این لحظه با رشد ۶ هزار واحدی روی پله یک میلیون و ۲۴۹ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز سه شنبه (هشتم تیر ماه) شاخص کل بورس با رشد 6 هزار و 74 هزار واحدی روی پله یک میلیون و 249 هزار  واحدی قرار گرفت.

امروز شاخص کل در ابتدای بازار بر روی پله یک میلیون و  2 هزار واحد قرار گرفت و تا ساعت ۳۰: ۹ با رشد 6 هزار واحدی بر روی شاخص یک میلیون و 249 هزار واحد قرار گرفت

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس نماد‌های و معادن، فولاد، فملی  است که بیش‌ترین تأثیر مثبت داشته و نماد‌های شستا، برکت و سیتا  هم بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.


بیشتر بخوانید


در ادامه، شاخص کل روند صعودی به خود گرفت و با رشد ۵ هزار و ۶۳۶ هزار واحدی تا ساعت ۱۰:۳۰ بر شاخص یک میلیون و ۲۴۹ هزار واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص کل فرابورس وارد کانال ۱۷ هزار و ۹۲۵ واحدی شد.

همچنین تا ساعت ۱۱:۳۵ شاخص کل به روند صعودی خود ادامه داد و با رشد ۴ هزار و  ۵۸۲ واحدی  روی پله یک میلیون و ۲۴۸ هزار واحدی قرار گرفت. نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس در این لحظه وامید و و معادن است که بیش‌ترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشته‌اند و همچنین نماد‌های شستا و فارس بیش‌ترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشته‌اند.

 

در ساعت ۱۲ بازار به روند صعودی خود ادامه داد و با رشد ۴ هزار و ۸۶۴ واحدی روی پله یک میلیون و ۲۴۸ واحدی قرار گرفت. نماد‌های وامید، ومعادن و کگل در این ساعت بیشترین تاثیر مثبت و نماد‌های شستا، فارس و وسصفا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشته‌اند.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در هشتم تیر ماه
همچنین در این ساعت بیشترین تراکنش مربوط به نماد‌های ومدیر، برکت و شستا بوده است و برترین تقاضا مربوط به نماد برکت، اخابر و کمند ثنوسا، غدام و خزربرترین عرضه برای نماد بوده است. شاخص فرابورس نیز با رشد ۱۶۰ واحدی وارد کانال ۱۷ هزار و ۹۵۹ واحدی رسید.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در هشتم تیر ماه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار