محامی گفت: راه‌اندازی موسسات آموزش عالی آن هم در سیستان و بلوچستان که سال‌ها از چنین مجموعه‌هایی محروم بوده، کار مثبت و بزرگی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و امام جمعه زاهدان  در دیدار رجبعلی برزوئی بنیان‌گذار و نماینده هیات موسس و جمعی از اساتید و اعضای هیات علمی موسسه آموزش عالی هاتف سیستان و بلوچستان اظهارداشت: استعدادهای خوبی در استان وجود دارند که متاسفانه گاهی به علت فراهم نبودن زمینه تحصیل هدر می‌روند.

وی بیان کرد: مدل کار موسسه آموزش عالی هاتف منحصر به فرد بوده و انجام کار به این‌ شیوه باید نهادینه شود و برای سایرین نیز قابل الگوگیری است.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان ادامه داد: متاسفانه تعداد مدیران ریسک پذیر، با تعهد و با انگیزه محدود است و نگاه مدیر پروری، تربیت نیرو و کادرسازی هم در سطح کشور و هم در استان حائز اهمیت است.

رییس شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان خواستار سرمایه‌گذاری بیشتر در زمینه بین‌المللی و پذیرش دانشجویان از کشورهای همسایه شد و اظهارداشت: این‌کار دارای برکات زیادی است از جمله اینکه عامل گسترش فرهنگ و دامنه تاثیرگذاری فرهنگی کشور ما و نیز عامل رشد امت‌های مسلمان خواهد بود.

بنیان گذار و نماینده هایت موسس موسسه آموزش عالی هاتف سیستان و بلوچستان نیز گفت: موسسه آموزش عالی هاتف استان در بین ۳۰۰ موسسه غیر انتفاعی در کشور در جایگاه ۲۰ تا ۲۵ قرار دارد.

رجبعلی برزوئی افزود: هم‌اینک این موسسه در رشته های مختلف و در سه مقطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشدبیش از ۱۴۰۰ دانشجو و ۱۸ هیات علمی را داراست.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار