پراید در سانحه تصادف همدان دو تکه شد/ ۸ مورد واژگونی جاده‌های برون شهری طی۲۴ ساعت گذشته دراستان همدان

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: یک دستگاه سواری پراید در سانحه جاده‌ای کیلومتر ۵۳ محور آزاد راه همدان، ساوه دو تکه شد و حال راننده آن خوب است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ عزیزی سرهنگ رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: یک دستگاه سواری پراید با بار زدن طاقه‌های پارچه از سمت تهران به همدان در حال تردد بود که به علت خواب آلودگی راننده، خودرو در مسیر ورودی به همدان و دو راهی فامنین با گاردریل برخورد کرده سپس وسیله نقلیه به صورت عرضی در وسط جاده قرار گرفت.

او افزود: سرنشینان خودروی دیگری با دیدن این سانحه، به مدد راننده شتافته و با توجه به هوشیاری راننده و شدید نبودن جراحت از او می‌خواهند که از خودرو خارج و پیاده شود.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: راننده سواری پراید از خودرو پیاده می‌شود در این هنگام یک دستگاه تریلی و اتوبوس که به موازات هم در حال تردد بودند با سواری پراید برخورد می‌کنند و پراید در سانحه تصادف دو تکه می شود.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: تریلی که جلوتر از اتوبوس در خط یک در حال تردد بود به قسمت موتور پراید برخورد کرده و آن را نصف کرد و اتوبوس نیز که در خط ۲ آزاد راه در حال تردد بود با قسمت عقب پراید برخورد کرد.

او ادامه داد: همچنین در سانحه دیگری که در نزدیکی عوارضی همدان - تهران و به علت خواب آلودگی راننده رخ داد و یک دستگاه کامیون حامل جوجه با یک دستگاه اتوبوس برخورد کرد.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه پای شاگرد راننده در محل حادثه قطع شد اضافه کرد: با توجه به حساسیت حمل جوجه و ضرورت رسیدن زودهنگام به مقصد، باید رانندگان توانمند و حرفه‌ای در این زمینه فعالیت داشته باشند.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: تصادف ناشی از خواب آلودگی یا بی توجهی راننده به جلو، رو به افزایش است و در ۲۴ ساعت گذشته هشت مورد واژگونی منجر به جرح به علت خواب آلودگی راننده در جاده‌های برون شهری استان همدان رخ داده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.