رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور در رشته دوومیدانی در رده سنی نوجوانان، نیمه تیرماه به میزبانی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، داریوش صمیمی رئیس هیئت دوومیدانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رقابت‌های قهرمانی دوومیدانی نوجوانان کشور روز‌های ۱۵ و ۱۶ تیر در بخش پسران و روز‌های ۱۸ و ۱۹ تیر در بخش دختران به میزبانی این استان برگزار می‌شود، گفت: در این مسابقات نزدیک به ۵۰۰ ورزشکار برای کسب نشان در ۲۰ ماده به رقابت می‌پردازند.

او افزود: برترین‌های این دوره از رقابت‌ها علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، با نظر مربیان تیم ملی در ترکیب تیم ایران برای حضور در مسابقات آسیایی که آبان امسال در کویت برگزاری می‌شود، قرار خواهند گرفت.


بیشتر بخوانید


صمیمی درباره وضعیت تیم نوجوانان استان برای حضور در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور نیز یادآور شد: تیم دوومیدانی پسران نوجوان چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های سال ۹۸ مقام نخست را از آن خود کرد و تکرار این قهرمانی در مسابقات پیش‌رو، علاوه بر گروه آقایان در بخش بانوان نیز پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: اسماعیل صالحی، مهشید عادل، محمد عباس رضایی، ابوالفضل مرادی و رزیتا بخشی، پنج ورزشکار نوجوان چهارمحال و بختیاری هستند که هم‌اکنون تمرینات خود را در ماده‌های پرتاب دیسک و دوی استقامت و نیمه استقامت دنبال می‌کنند و شانس بالایی برای کسب نشان در مسابقات کشوری و آسیایی دارند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار