استاندار کرمان با حضور در حوزه امتحانی از روند برگزاری کنکور بازدید کرد و گفت: حوزه‌های امتحانی به لحاظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی کنترل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند، استاندار کرمان صبح امروز ۱۰ تیر ماه به همراه رضا اشک، مدیرکل بازرسی استانداری کرمان با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان از روند برگزاری کنکور ۱۴۰۰ بازدید کرد.

 زینی‌وند ضمن این بازدید، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونایی را بررسی و عنوان کرد: تمام حوزه‌های امتحانی قبل از برگزاری آزمون از سوی دانشگاه علوم پزشکی به لحاظ رعایت دستورالعمل های بهداشتی بازدید شده‌اند.

او با اشاره به تجربه برگزاری آزمون سراسری پارسال و امتحانات نهایی گفت: امسال نیز قبل از برگزاری آزمون سراسری، جلسات متعددی با دانشگاه علوم پزشکی برگزار و تعداد حوزه‌های امتحانی افزایش داده شد.

استاندار کرمان تصریح کرد: تعداد شرکت‌کننده‌ها در هر حوزه امتحانی نیز به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی، کاهش داده شده و نگرانی از این حیث وجود ندارد و کنکور سراسری امسال در نهایت آرامش همراه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و  با نظارت دانشگاه علوم پزشکی در حال برگزاری است.

استاندار کرمان همچنین با قرائت فاتحه به شهدای گمنام آرمیده در دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان ادای احترام کرد.


بیشتر بخوانید: 


مهدی محمدرضا خانی، دستیار نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان کرمان گفت: در دومین روز از برگزاری کنکور سراسری ۲۰ هزار و ۳۰۹ داوطلب در ۲ رشته علوم انسانی و ریاضی در استان کرمان به رقابت با یکدیگر پرداختند که از این تعداد، ۵ هزار و ۵۷۱ نفر در رشته ریاضی و ۱۴ هزار و ۵۳۸ نفر در رشته‌های علوم انسانی حاضر بودند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار