مسوول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۵۹ میلیون و ۵۵۰ هزار تردد خودرو طی سه ماه اول امسال در راه‌های مختلف استان ثبت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حسین بلوکی مسوول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت:این تعداد تردد از دستگاه‌های ترددشمار آنلاین در راه‌های مختلف استان به دست آمده و تعداد آن‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است.

اوافزود: از کل تردد ثبت شده ۱۵ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۵ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده و مسیر‌های رفت و برگشت تبریز - ایلخچی با بیش از هشت میلیون و ۶۳۳ هزار مورد، بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داده است.

او بیان کرد: مسیر‌های تبریز- صوفیان با بیش از پنج میلیون و ۱۷۱ هزار، ایلخچی- آذرشهر با بیش از سه میلیون و ۲۸۲ هزار و مسیر بناب – مراغه با یک میلیون و ۴۰۳هزار تردد، پرترددترین محور‌های استان بود.

مسوول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مسیر‌های ملکان - بناب، خواجه تبریز و میاندوآب - ملکان از دیگر مسیر‌های پرتردد این بازه زمانی بود، ادامه داد: طی سه ماه اول سال جاری دستگاه ترددشمار در مسیر تبریز - سهند به صورت رفت و برگشت نصب و راه‌اندازی شد و با نصب آن تعداد دستگاه‌های ترددشمار آنلاین در سطح استان به ۸۴ دستگاه رسید.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار