نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در شیراز

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد با هدف آگاه سازی آحاد جامعه به ویژه اقشار و گروه‌های در معرض خطر مواد مخدر در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، گفت: نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد همزمان با فرارسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر با مشارکت معاونت اجتماعی پلیس فارس و دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی شریف آباد، سهل آباد، مهدی آباد و گلشن شیراز به منظور آموزش همگانی و با هدف آگاه سازی آحاد جامعه به ویژه اقشار و گروه‌های در معرض خطر مواد مخدر برگزار شد.

او با هشدار به خانواده‌ها در خصوص مراقبت از فرزندانشان، افزود: با توجه به اینکه امروزه اعتیاد به مواد مخدر از سنتی به صنعتی گرایش پیدا کرده و خطرات آن نیز بیشتر است، ضروری است خانواده‌ها در این زمینه نظارت بیشتری بر فرزندان و همسالان داشته باشند تا شاهد ریشه کن شدن این بلای خانمانسوز در سطح خانواده، محله و جامعه باشیم.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم و آسیب‌ها در جامعه است، تاکید کرد: مبارزه با مواد مخدر و ریشه کنی اعتیاد در جامعه از اولویت‌های اصلی پلیس بوده که در این راه نیازمند همکاری و تعامل سازمان‌های دولتی و غیردولتی هستیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار