اکبری گفت: معتقدیم با کار جهادی می‌توان به جنگ نابرابری‌ها رفت و در زمینه عدالت گام‌های مثبتی برداشته شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان در بازدید میدانی مسیر دهستان جفال بخش مرکزی شادگان گفت: آنچه مردم نیاز دارند تنها با کار جهادی می‌توان خواسته‌های آنان را برآورده کرد.

او افزود: به آنچه مقام معظم رهبری گفته اند «اعتقاد راسخ» داریم که «ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.» این جمله‌ی رهبر انقلاب اسلامی به وضوح اهمیت و جایگاه جهت‌گیری و کار جهادی را در منظومه‌ی ارزشی انقلاب اسلامی مشخص می‌کند.

اکبری بیان داشت: بر اساس همین نگرش به ضرورت و ظرفیت کار جهادی است که رهبر انقلاب در دیدار جمعی از جهادگران بر گسترش هر چه بیشتر جریانِ کار و خدمت‌رسانی جهادی تأکید کرده اند. انتظار رهبر انقلاب در این زمینه «همگانی شدن گفتمانِ جهادی» و «گسترشِ حضور عموم مردم به‌خصوص جوانان در جریان فعالیت‌های جهادی» است.

مدیر گروه جهادی اظهار کرد: با کار جهادی بن‌بست‌ها از میان می‌روند و باید در همه بخش ها، مثل یک جهادگر ورود کنیم، اگر جهادی عمل کنیم کار‌ها به سرانجام می‌رسند.

حمید رضا اکبری در خصوص مشکل آب شرب این مسیر گفت: ما در خصوص مشکل آب این دهستان با حضور و نشست با مسئولین آبفا شهرستان شادگان و بازدید میدانی از روستا‌های فاقد آب راه کار‌های خود را به استاندار محترم و معاونت عمرانی و بسیج سازندگی بطور فنی و مهندسی شده ارائه داده ایم و آماده ایم تا در صورت تهیه متریال لازم این مهم را با افراد جهادی در قرارگاه شهید همت به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.