با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی بخش عقیلی گتوند افتتاح شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراکز خدمات جامع سلامت شماره یک شهری و مرکز خدمات جامع سلامت روستای ایستادگی بخش عقیلی گتوند با حضور فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

ابول نژادیان گفت: این مراکز، جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر از جمعیت شهری و روستایی منطقه را تحت پوشش خود دارند که خدمات پزشک عمومی، مشاوره و خدمات سلامت روان، تغذیه، مامایی، آزمایشگاه و دندانپزشکی، بهداشت محیط و حرفه‌ای و خدمات پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیر واگیر ارائه می‌دهند.

او در ادامه بیان داشت: برای ساخت این مراکز اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال هزینه شده است و دانشگاه علوم پزشکی اهواز در کنار اقدامات همه جانبه برای کنترل کرونا، از توسعه و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات بهداشتی، مراقبتی و درمانی به مردم غافل نمانده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: پروژه‌های متعددی در حوزه سلامت از جمله بیمارستان‌های محلی حمیدیه، هفتکل، بخش مگا‌ای سی یو بیماستان گلستان و ... در حال احداث، تکمیل و تجهیز است که در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار