توسعه فرهنگی راه رسیدن به توسعه پایدار

فرماندار رامشیر گفت: رسیدن به توسعه پایدار در همه زمینه‌ها تنها از طریق توسعه فرهنگی امکانپذیر است.

سالم عبادی فرماندار رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به دیدار با محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: رسیدن به توسعه پایدار در تمامی زمینه‌ها تنها از طریق توسعه فرهنگی امکانپذیر است.

او با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری مطلوب و وجود هنرمندان با استعداد در شهرستان خواستار توجه بیشتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان متولی اصلی فرهنگ استان به این شهرستان شد.

عبادی در ادامه درخواست‏‌ها و مشکلات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان را برای مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان بیان کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  به منظور تامین  امکانات و تجهیزات و اعتبارات  فرهنگی و عمرانی همکاری بیشتری داشته باشد.

فرماندار رامشیر اظهار داشت: محمد جوروند مدیرکل ارشاد اسلامی خوزستان قول مساعد برای تامین اعتبار به منظور تهیه تجهیزات و کار‌های عمرانی داد.

براساس این گزارش؛ حبیب الله ادیبی بخشدار مرکزی رامشیر، یاوری سرپرست بخشداری مشراگه و عباس زاده رئیس اداره ارشاد اسلامی این شهرستان در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.