مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از اهداء ۵۷ فقره جهیزیه به نوعروسان در هفته ازدواج به ارزش بیش از ۸ میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته ازدواج گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های هفته ازدواج در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.


او افزود: برنامه‌های مختلفی در هفته ازدواج توسط کمیته امداد استان زنجان اجرا می‌شود که مهمترین آن‌ها اهداء ۵۷ فقره جهیزیه به نوعروسان می‌باشد که ارزش آن بیش از ۸ میلیارد تومان برآوردشده است.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: جهت نهادینه شدن سنت حسنه ازدواج آسان در بین جوانان از زوج‌های جوانی که مهریه پایین دارند تجلیل خواهد شد.

صفری ادامه داد: به دلیل اهمیت ازدواج و خانواده این نهاد برنامه‌های مختلفی در هفته ازدواج با مشارکت سایر دستگاه‌ها اجرامی کند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از برگزاری کلاس‌های آموزشی، مهارت‌های زندگی، سبک زندگی اسلامی و تشویق و ترغیب زوج‌های جوان به فرزندآوری با استفاده از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه در بستر فضای مجازی و به صورت حضوری با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی خبرداد و افزود: ارائه خدمات مشاوره رایگان، اهداء بسته‌های مشاوره‌ای به نوعروسان در شرف ازدواج از دیگر برنامه‌های این نهاد درهفته گرامیداشت ازدواج است.


صفری بهره‌گیری از ظرفیت سمن‌ها، تجلیل از خیرین فعال در عرصه ازدواج، بهره‌گیری از ظرفیت مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری و ایجاد مراکز نیکوکاری تخصصی در حوزه ازدواج و تحکیم خانواده را از برنامه‌های کمیته امداد استان زنجان در هفته گرامیداشت ازدواج عنوان کرد و گفت: به علت برگزاری مشاوره‌های قبل از ازدواج وسایر کلاس‌ها ازجمله مهارت‌های زندگی، سبک زندگی اسلامی و انتخاب آگاهانه به لطف الهی پایداری ازدواج در بین فرزندان خانواده‌های تحت حمایت این نهاد مطلوب است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.