صفری گفت: تعداد ۴۰۰ دستگاه کولر آبی با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بین مددجویان نیازمند تحت حمایت استان زنجان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: توزیع ۴۰۰ دستگاه کولر آبی بین مددجویانی که فاقد هرگونه لوازم و تجهیزات سرمایشی هستند با اولویت ساکنان مناطق محروم آغاز شد.


او افزود: توزیع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی شامل کولر آبی، آبگرمکن و بخاری گاز سوز با هدف رفع بخشی از مشکلات مددجویان و بهبود کیفیت سطح زندگی با اولویت مددجویان ساکن مناطق محروم است.


صفری با بیان اینکه همه ساله در فصول گرم و سرد سال لوازم و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان جامعه هدف استان زنجان  توزیع می شود، گفت: پارسال ۴۰۰ دستگاه بخاری گاز سوز و ۴۰۰ دستگاه آبگرمکن گازی در بین نیازمندان و جامعه هدف استان زنجان با اولویت مناطق محروم و سردسیر استان زنجان نیز توزیع شده است.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه توجه به تأمین نیاز‌های اولویت دار خانواده‌های تحت حمایت در بخش‌های مختلف به ویژه لوازم مورد نیاز و ضروری منزل را به عنوان یکی از فعالیت‌های این نهاد در حوزه حمایت‌های اجتماعی عنوان کرد و ادامه داد: به همین منظور ۴۰۰ دستگاه کولر آبی به ارزش ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از طریق منابع امدادی استان زنجان  و هم افزایی آن با اعتبارات مرکز تهیه و در بین مددجویان با اولویت مناطق محروم و فاقد هرگونه لوازم و تجهیزات سرمایشی توزیع شده است.


او گفت: علیرغم توزیع ۴۰۰ دستگاه کولر آبی بین مددجویان نیازمند فاقد تجهیزات سرمایشی، نیاز محرومان و نیازمندان در این بخش همچنان قابل توجه است و امیدواریم شرکت‌های تولیدی، فروشندگان لوازم خانگی، خیران نیک اندیش و  مردم ولایی استان زنجان می توانند در تامین و تهیه لوازم سرمایشی برای خانواده‌های تحت حمایت از طریق تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ مشارکت کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.