معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۵ هزار نو آموز پیش دبستانی استان از خدمات آموزشی، مشاوره‌ای و فوق برنامه با عضویت در کانال آموزش مجازی دوره‌ پیش دبستانی برخوردار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، زمانی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی با تشکیل تیم ۱۵ نفره در آبان ماه پارسال و تولید اولین محتوای الکترونیکی در دوره پیش دبستانی به نوعی پرچمدار و پیشگام در این عرصه به شمار می‌رود.

او  از برگزاری دوره فشرده دو ماهه حضوری با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی، برای نو آموزان محروم از فضای مجازی در روستا‌ها و مناطق مرزی استان؛ در تابستان امسال خبر داد و افزود: این دوره دو ماهه از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا پایان مرداد ادامه خواهد داشت.

زمانی با اشاره به تولید ۳۰۰ محتوای الکترونیکی از آبان ماه ۹۹ تا کنون، گفت: از این تعداد ۲۴۲ محتوا با رویکرد آموزشی، ۲۶ محتوای مشاوره‌ای و ۳۲ محتوا نیز با رویکرد تربیتی و فوق برنامه تولید شده و در اختیار نو آموزان قرار گرفته است.

 معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۵ هزار  نو آموز پیش دبستانی خراسان جنوبی از خدمات آموزشی، مشاوره‌ای و فوق برنامه با عضویت در کانال آموزش مجازی دوره‌ پیش دبستانی برخوردار شدند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار