نعمتی گفت: هنرمندان زنجانی در نخستین هنرواره روایت جهادی موفق به کسب لوح تقدیر و جوایز نقدی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نعمتی رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: آئین اختتامیه هنرواره ملی روایت جهاد با معرفی برگزیدگان در بخش‌های مختلف، عصر دیروز دوشنبه ۱۴ تیرماه در تالار سوره حوزه هنری با پخش زنده از شبکه‌های مجازی حوزه هنری برگزار شد.

او افزود: فراخوان نخستین هنرواره ملی روایت جهاد همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، با هدف ثبت و ضبط نقش‌آفرینی مردم و کادر درمان در عرصه مواسات، کمک‌های مؤمنانه و مبارزه علیه ویروس کرونا، به همت قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی منتشر شد که بنا بر گزارش دبیرخانه هنرواره ملی «روایت جهاد»، این رویداد ۱۱ هزار و ۴۲۸ اثر را از سوی شرکت‌کنندگان خود دریافت کرده است.

نعمتی ادامه داد: از بین کل آثار رسیده به دبیرخانه، مجموع ۴ هزار و ۸۸۲ اثر توسط داوران در بخش‌های مختلف داوری شدند که به تفکیک در بخش شعر و داستان ۴۷۹ اثر، بخش تجسمی ۳ هزار ۶۵۹ اثر، در بخش رسانه و گزارش خبری ۱۱۹ اثر، در بخش موسیقی ۱۰۶ اثر و در بخش هنر‌های تصویری ۴۲۱ اثر مورد داوری قرار گرفت.

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: هنرمندان زنجانی نیز با حضور در بخش‌های طراحی پوستر، بخش انیمیشن، رسانه، داستانک و شعر کلاسیکِ نخستین هنرواره روایت جهاد موفق به کسب لوح تقدیر و جوایز نقدی شدند، که به شرح زیر معرفی شدند:در بخش طراحی پوستر (حکایت جهاد) محمدمهدی ولی زاده موفق به کسب رتبه دوم شد.

او افزود: در بخش انیمیشن نیز جعفر صیادی موفق به کسب رتبه دوم شده و در بخش رسانه (متن-حرفه‌ای) فائزه تقی‌لو  رتبه سوم را از آن خود کرد.

نعمتی ادامه داد: در بخش داستانک نیز حدیث محمودی برای اثر از دفترچه خاطرات یک گلبول سفید بیچاره و بخش شعر کلاسیک امیر رسولی برای اثر مدافعان سلامت تقدیر شده و جایزه نقدی دریافت کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.