رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر گفت: دوره‌های آموزشی کسب و کار‌های کوچک با ارائه مدرک معتبر سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جلال میر جلالی رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر گفت: مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر دوره‌های آموزشی طراحی کارت ویزیت و بروشور و بنر با نرم افزار فتوشاپ، اصول راه اندازی کسب و کار‌های متوسط و کوچک، نصب دوربین‌های مدار بسته تحت شبکه، آشپزی غذا‌های فوری، تولید خانگی ترشی و شور، الگوسازی و برشکار لباس نازک زنانه، زبان انگلیسی گردشگری در سطح مقدماتی را برگزار می‌کند.

او افزود: سازمان فنی و حرفه‌ای اشکذر دوره‌های خیاط پیراهن شومیز مردانه و زنانه، قالی باف تابلویی کار و دانش، حلوا پزی آذربایجان، کاربر اتوماسیون اداری، سرویس و نگهداری کولر‌های آبی، برق صنعتی، تهیه دسر‌های ژله‌ای و تزئینات، کیک ساز و ترساز، پیکسل کاربر ICDL، بافنده عروسک، دوزنده عروسک را نیز آموزش می‌دهد.

میر جلالی ادامه داد: دوره‌های آموزشی دوزنده عروسک‌های روسی، مونتاژ رایانه، کیک پز بدون فر، تعمیر کار دوچرخه و تعمیر سخت افزار تلفن همراه نیز در این سازمان برگزار می‌شود.

او اظهار داشت: برگزاری این دوره‌ها به صورت رایگان و ارائه مدرک معتبر آموزش فنی و حرفه‌ای با کد بین المللی در پایان دوره، آموزش‌ها به صورت علمی و کاربردی به منظور اشتغال زایی، برگزاری دوره‌ها به کمک مربیان مجرب و توانمند است.

میر جلالی افزود: این دوره‌های آموزشی دارای مشاوره رایگان شغلی و مهارتی برای ایجاد کسب و کار قبل و بعد از مهارت آموزی و رعایت همه نکات بهداشتی با رعایت حداقل ظرفیت کارگاه است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر  با بیان اینکه دوره‌های آموزشی در طول تابستان برگزارمی شود،  گفت: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام با شماره ۳۲۷۲۸۳۶۰ تماس بگیرند. 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار