چمن مصنوعی مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر شهرستان رامشیر با اعتباری معادل ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بهسازی و افتتاح شد.

 ️به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی شریفی مدیر آموزش و پرورش رامشیر گفت: چمن مصنوعی مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر با حضور جمعی از مسئولان با اعتباری معادل ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

او در ادامه بیان داشت: این اعتبار از سوی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تامین شده است که امیدواریم با همراهی و همکاری مسئولین محترم، تجهیزات بیشتری به این مجموعه اضافه کنیم.

شریفی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف حوزه پرورشی در سال تحصیلی جدید ارتقای جایگاه درس تربیت بدنی و توسعه ورزش همگانی است، تصریح کرد: شکوفایی استعداد‌های ورزشی دانش آموزان، کاهش آسیب‌های اجتماعی و حضور قدرتمند در مسابقات ورزشی استان از دیگر اهداف افتتاح این مجتمع فرهنگی ورزشی به شمار می‌آیند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامشیر در پایان با تاکید بر اینکه نوسازی و بهسازی چمن مصنوعی اقدامی ارزشمند و سرمایه گذاری مفیدی است که شور و نشاط را به نوجوانان و جوانان هدیه می‌کند، گفت: ورزش در شکل گیری شخصیت فرد و سازگاری وی با جامعه تاثیر فراوانی دارد و سبب پیشگیری از وقوع جرم در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.