چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در بوشهر آغاز شد

مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور مدیر کل اوقاف وامورخیریه استان بوشهر گفت: مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور ۵۵۳ نفر شرکت کننده در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، ترتیل و اذان در دو گروه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه این مسابقات تا ۲۵ تیر ادامه دارد، افزود: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و   سرعت بخشیدن به روند مسابقه به جز در شهرستان بوشهر در دیگر نقاط به صورت ضبط ویدئویی برگزار می‌شود و سپس در مرکز استان داوری خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر ادامه داد: این رقابت‌ها در رشته‌های دعا خوانی و هم‌خوانی وهم‌سرایی قرآن کریم مرحله شهرستانی ندارد و در مرحله استانی اجرا می‌شود.

اسماعیل‌پور افزود: شرکت کنندگان چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم نسبت به دوره قبل در استان بوشهر هشت برابر افزایش داشته است.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: مسابقه تفسیرعمومی قرآن کریم نیز ۱۳ مرداد به صورت برخط برگزار می‌شود که بستر اینترنتی آن در آینده به اطلاع شرکت‌کنندگان می‌رسد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.