فرماندار زرند مطرح کرد؛

وظیفه خطیر مدیران در قبال تامین امنیت شغلی کارگران

صادق زاده گفت: همه ما مدیران در برابر صیانت از حق و حقوق و زمینه‌سازی شرایط تامین امنیت شغلی کارگران، مسئولیت داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه کمیسیون کارگری شهرستان زرند به ریاست علی صادق زاده فرماندار  شهرستان زرند و با حضور مهدی باصره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرند، علیرضا ابراهیمی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرند و دیگر اعضای این کمیسیون، به منظور  رصد مسائل و مشکلات جامعه کارگری امروز در زرند برگزار شد.

علی صادق زاده، فرماندار زرند در این جلسه گفت: یکی از اهداف مهم کمیسیون کارگری، رصد مسائل و مشکلات جامعه کارگری و پیشگیری از ایجاد مشکل، چالش‌ها و یا تنش‌های اجتماعی احتمالی است.

او با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تکیه بر توان و تولیدات داخلی و توسعه اقتصاد و بازار ملی، بیان  کرد: دشمنان نظام و انقلاب تا به امروز از دشمنی خود دست برنداشته اند و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به وحدت و انسجام انقلاب و نظام اسلامی دریغ نمی‌کنند.

صادق زاده با بیان اینکه در شرایط اجتماعی و اقتصادی فعلی با وجود تحریم‌های یک جانبه و ناجوانمردانه،  مسئولیت اجرایی برای حفظ و صیانت از نظام سنگین‌تر است، افزود: یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین راهکار‌های عملی تحقق شعار سال، حمایت از تولید و مانع زدایی و رفع مشکلات در این راه است.

او بر پرداخت به موقع بیمه، حقوق و دستمزد کارگران از سوی واحد‌های تولیدی، صنعتی و معدنی گسترده‌ای که در سطح شهرستان مشغول به فعالیت هستند، تاکید و تصریح کرد: اولویت‌های اصلی واحد‌های کارگری باید در مسیر موضوع پرداخت حقوق‌ها استوار باشد.

فرماندار زرند همچنین مجددا با تاکید بر رصد و رسیدگی ویژه به مسائل و مشکلات صنفی جامعه کارگری شهرستان، بیان داشت: همه ما در برابر صیانت از حق و حقوق و زمینه‌سازی شرایط تامین امنیت شغلی کارگران، مسئولیت و وظیفه داریم که از این رو همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط، می‌تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات این قشر زحمتکش هموار کند.

در ادامه روسای ادارات صمت و کار نیز به بیان گزارشی از وضعیت تولید، واحد‌های صنفی و کارگری شهرستان پرداختند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار