در سال تحصیلی ۹۹- ۱۴۰۰ بیش از ۴ میلیارد تومان خدمات شهریه به دانش آموزان مددجوی کمیته امداد در استان کرمانشاه پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جمشیدی معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان وام دانشجویی به دانشجویان تحت پوشش پرداخت شده است.

او به شناسایی ۳۴۰ نخبه و استعداد درخشان در زمینه‌های علمی، فرهنگی و هنری در بین دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد اشاره کرد و گفت : این نخبگان موفق به کسب رتبه‌های برتر در کنکور شده اند.

او با بیان اینکه ۲۳ هزار دانش آموز و ۲ هزار دانشجو تحت پوشش کمیته امداد استان کرمانشاه هستند، افزود: در سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ مدرسه‌های غیر انتفاعی به صورت رایگان ۴۶۰ دانش آموز تحت حمایت را از خدمات تحصیلی بهره‌مند کرده اند که رقم بالایی محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان افزود: در تلاشیم تا آمار ثبت نام دانش آموزان مددجو در مدارس غیر انتفاعی در سال تحصیلی جدید را به هزار نفر افزایش دهیم.

جمشیدی به شناسایی هزار و ۶۰۰ دانش آموز برای بهره مندی از خدمات موسسات آموزشی خبر داد و گفت: هزینه بهره مندی از خدمات آموزشی در این موسسات برای هر نفر ۳ میلیون تومان است که با تعامل خوب مدیران این موسسات با کمیته امداد این هزینه‌ها به صورت رایگان است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.