دبیر شورای سلامت اهواز گفت: وضعیت کرونا در اهواز ناپایدار بوده و در صورت رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی ممکن است این کلانشهر وارد وضعیت قرمز شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله مردانی دبیر شورای سلامت اهواز گفت: میزان مراجعات به مراکز بهداشتی ما همچنان ثابت و پایدار است، اما وضعیت شکننده بوده و امکان دارد وضعیت شهر‌های نارنجی استان به رنگ قرمز تبدیل شود.

او افزود: وقتی وضعیت ۳ شهر استان قرمز شود، طبیعتا شرایط پایدار نیست و هر لحظه ممکن است مابقی شهر‌ها قرمز شود لذا از مردم انتظار داریم که این موضوع را جدی بگیرند.

مردانی بیان کرد: بازرسان بهداشتی ما به طور شبانه روزی در سطح شهر حضور دارند و از اماکن عمومی، اصناف و دیگر نقاط سرکشی می‌کنند.

دبیر شورای سلامت اهواز اظهار داشت: گرمای هوا تاثیر بسیاری بر روند بیماری دارد و این امر موجب می‌شود که افراد زیر کولر در یک مکان جمع شوند. اگر عادی انگاری در جامعه رواج پیدا کند و مردم نسبت به رعایت شیوه نامه‌ها بی تفاوت شوند قطعا شرایط سخت‌تر خواهد شد.

مردانی در خصوص روند واکسیناسیون گفت: قرار است امشب یک سهمیه جدید وارد استان شود که امیدواریم روند واکسیناسیون با سرعت بیشتری انجام شود.

او ادامه داد: در ۱۰، ۱۲ روز اخیر مشکلی بابت واکسن نداشتیم و واکسیناسیون بدون توقف در حال انجام است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.