نمایشگاه «ردای گوهرشاد»، به مناسبت ۲۱ تیرماه، روز عفاف و حجاب، در بوستان کوهسنگی مشهد افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نمایشگاه «ردای گوهرشاد»، به مناسبت ۲۱ تیرماه، روز عفاف و حجاب، در سالن ترمه‌چی بوستان کوهسنگی مشهد با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی بازگشایی شد.

یوسف اسماعیل‌زاده معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: فراخوان جشنواره طراحی لباس ایرانی، اسلامی ردای گوهرشاد، در خردادماه امسال منتشر شد و آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۵ تیرماه تعیین شده بود.

او افزود: این جشنواره در سه بخش مختلف لباس‌های رسمی، مجلسی و عفاف و حجاب برگزار شد و نیز یک بخش ویژه دانش‌آموزان طراحی دوخت در نظر گرفته بودیم که با استقبال علاقه‌مندان روبه رو شد.


بیشتر بخوانید


معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: در مجموع از بین ۲۰۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، ۱۲۰ اثر به مرحله داوری راه یافت که این آثار از امروز ۲۱ تا ۲۳ تیرماه در معرض دید عموم خواهند بود.

اسماعیل زاده بیان کرد: سومین جشنواره ردای گوهرشاد، با محوریت حجاب اسلامی، ایرانی و در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار شد.

نمایشگاه ردای گوهرشاد تا ۲۳ تیرماه در ۲ نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصر از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در بوستان کوهسنگی پذیرای علاقه‌مندان است.

بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب رضاخانی، به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است و همه ساله از ۲۱ تا ۲۷ تیر به عنوان هفته عفاف و حجاب، برنامه‌های مختلف فرهنگی در خصوص ارتقای این فرهنگ اجرا می‌شود.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.