شرکت توزیع برق استان سیستان و بلوچستان در خصوص شایعات برخورد مردم با رئیس اداره برق زابل توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پاون، به دنبال انتشار ویدئویی با عنوان «برخورد مردم زابل با رئیس اداره برق» در فضای مجازی، دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان ضمن «تکذیب ارتباط این کلیپ با استان سیستان و بلوچستان» توضیحات ذیل را جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند.

همان طور که از معماری، زبان و گویش کلیپ مورد ادعا بر می‌آید، این کلیپ مربوط به مرزداران شریف و نجیب جنوب شرق ایران اسلامی، استان سیستان و بلوچستان نبوده و پیش از این، نیز با عناوینی همچون «ضرب و شتم شهردار پاکستان» و یا «ضرب و شتم رئیس شورای پاکستان» در فضای مجازی منتشر شده است.

شایان ذکر است که مردم شریف و غیور دارالولایه سیستان، همواره علی رغم محرومیت‌ها و مشکلات این منطقه، ضمن مطالبه گری در چارچوب گفتمان اصیل انقلاب اسلامی، تعامل و همکاری نزدیکی با خادمان خود در صنعت برق حوزه سیستان دارند.

در پایان از عموم هم وطنانمان در جای جای ایران اسلامی خواهشمندیم در این شرایط سخت ناشی از اوج گیری بیماری کرونا، از انتشار این دست «فیلم‌های بی اساس و کذب» که به قصد تشویش اذهان عمومی و ایجاد فاصله بین مردم و خادمان صنعت برق کشور است، خودداری فرمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: توزیع برق ، صنعت برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار