رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری ۲ نفر از سارقان که در قالب مسافر بر اقدام به ۸ فقره سرقت در سطح شهرستان‌های استان البرز کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت با شیوه زورگیری در قالب مسافرکشی توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید در شهرستان‌های کرج و فردیس، بررسی موضوع در دستورکار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که ۲ فرد جوان به وسیله ۲ خودرو پراید و ۲۰۶ در غالب مسافربر ابتدا شهروندان را سوار خودرو خود کرده و پس از مدتی در معابر خلوت با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت گوشی موبایل، طلاجات، وجه نقد و کارت عابر آن‌ها می‌کنند.

سرهنگ نادربیگی با بیان این که در ادامه تحقیقات، کارآگاهان متوجه شدند که پلاک‌های نصب شده بر روی خودرو‌های سارقان جعلی بوده است، گفت: همچنان تحقیقات پلیس بر روی این پرونده ادامه داشت تا این که رد پای یکی از سارقان سابقه دار در این پرونده مشاهده و با پی جویی سرنخ به دست آمده، همدست دیگر متهم نیز شناسایی و هر ۲ آن‌ها در عملیاتی ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

او با اشاره به کشف خودرو‌های پراید و ۲۰۶ که با آن‌ها سرقت‌ها صورت می‌گرفت،  افزود: سارقان پس از دیدن مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و تاکنون به ۸ فقره سرقت اقرار کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به شناسایی هر ۸ مالباخته این پرونده گفت: در این زمینه تحقیقات برای کشف سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.