جانشین فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: در اجرای طرح پاکسازی صنف ضایعاتی در شهرستان ساوجبلاغ، ۱۹ فقره سرقت کشف و ۲۴ نفر سارق و مالخر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ مهدی زمانی، جانشین فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: به منظور نظارت بر صنوف ضایعاتی و مقابله جدی با خرید و فروش اموال مسروقه، اجرای طرح پاک سازی صنف ضایعاتی در شهرستان ساوجبلاغ به اجرا گذاشته شد.

جانشین فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: در این طرح که با به کارگیری ۱۱ اکیپ از ماموران در سطح شهرستان ساوجبلاغ به اجرا در آمد و طی ۲۴ ساعت از ۴۷ واحد بازدید به عمل آمد که در نتیجه آن ۱۹ فقره سرقت کشف و ۲۴ نفر سارق و مالخر در این خصوص دستگیر شدند.

سرهنگ زمانی گفت: در اجرای این طرح ۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و ۶۴۰ عدد انواع لوازم مسروقه از قبیل لوازم خودرو و منزل، اجناس ساختمانی و کابل برق کشف شد.

 او افزود: پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف، توقیف یک دستگاه خودرو ضایعاتی و دستگیری ۶ معتاد متجاهر از دیگر نتایج حاصله این طرح است.

جانشین فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با اشاره به این که کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.