شهین باهر گفت: خانواده پایه و اساس هر جامعه را تشکیل می‌دهد و ائمه اطهار (ع) همواره باید برای ما الگو باشند و در بحث ازدواج نیز ائمه (ع) برای ما راهکار‌هایی برای بهتر زیستن دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ایرج شهین باهر شهردار تبریز همزمان با روز ازدواج و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (ع) در مراسمی ضمن تقدیر از شش زوج همکار شهرداری تبریز که در آغاز زندگی‌شان ۱۴سکه را به عنوان مهریه در نظر گرفته‌اندگفت: ائمه اطهار (ع) همواره باید برای ما الگو باشند و در بحث ازدواج نیز ائمه (ع) برای ما راهکار‌هایی برای بهتر زیستن دارند.

اوافزود: این اقدام همکاران شهرداری که با ۱۴ سکه به عنوان مهریه زندگی خود را آغاز کرده‌اند، در مجموعه شهرداری تبریز خیلی اثربخش است و به همه جوانان نشان می‌دهد که ازدواج آسان و به دور از تجملات در اوایل زندگی می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

او گفت: دشمنان برای رسوخ در خانواده‌ها و متزلزل کردن بنیان خانواده‌ها بودجه‌های کلانی در نظر گرفته‌اند و با ساخت فیلم و سریال‌های مختلف به دنبال تزلزل در نهاد خانواده هستند، از این رو رواج فرهنگ ساده زیستی یکی از نیاز‌های اساسی امروز جامعه ما است.

شهردار تبریز اضافه کرد: تربیت خانوادگی نقش تعیین کننده در زندگی دارد و رفتار‌های مثبت را به جامعه تزریق می‌کند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در این جلسه از محمدرضا صادق فام (منطقه سه)، حسین پیری (منطقه چهار)، سعید فیروزی (منطقه چهار)، احد صادقی (منطقه هشت)، محمدرضا چرندابی (منطقه هشت) و رسول طهماسبی (منطقه هشت) به همراه همسران شان تقدیر شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.