یگانه فرد از برگزاری وبینار تخصصی معادن و صنایع معدنی با موضوع بررسی آخرین قوانین، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های معدنی در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی زنجان از برگزاری وبینار تخصصی معادن و صنایع معدنی با موضوع بررسی آخرین قوانین، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های معدنی در زنجان خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های با اولویت اتاق زنجان هر ساله به مبحث آموزش اختصاص داشته تا از آن طریق در راستای توانمندسازی فعالان اقتصادی و بخش خصوصی زنجان اهتمام داشته باشد.

او بابیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان در بخش آموزش به عنوان اتاق برتر کشور در بین اتاق‌ها سراسر ایران شناخته می‌شود، افزود: در همین راستا باتوجه به اختیارات و وظایف شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، برگزاری وبینار تخصصی معادن و صنایع معدنی با موضوع بررسی آخرین قوانین، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های معدنی تدارک دیده شده است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: بهره گیری از توان کارشناسی سازمان‌ها و دستگاه‌ها در طرح مسائل و مشکلات اقتصادی، ارائه آموزش‌های لازم در خصوص قوانین و مقررات جاری محیط کسب و کار برای فعالان اقتصادی و ارتقاء مهارت‌های شغلی و کارآفرینی از اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

یگانه فرد با بیان اینکه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان زنجان در تشکیل جلسات، پیگیری مصوبات، دستاورد‌های شورا، مصوبات ملی و موضوعات مهم اقتصادی جایگاهی مطلوبی را در کشور کسب کرده است، ادامه داد: بر اساس گزارش وزارت کشور در ارزیابی شورا‌های استانی، شورای گفتگوی زنجان در بازه ۶ ماه گذشته با ۱۵ رتبه ارتقا، از رتبه ۲۳ به جایگاه ۸کشوری رسیده است.

او گفت: هر ساله دوره‌های مختلفی به همت اتاق بازرگانی زنجان در بخش‌های مختلف اقتصادی و بازرگانی برگزار می‌شود که حتی با وجود شیوع کرونا نیز این دوره‌ها با حضور پرشور علاقمندان به صورت وبیناری پیگیری شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.