طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم توسط رئیس‌جمهور منتخب وارد مرحله ارزیابی شایستگی توسط کارگروه‌های تخصصی شده است.

براساس این گزارش، در این مرحله افراد معرفی شده، که چند برابر ظرفیت مسئولیت‌های موردنیاز در کابینه هستند، توسط کارگروه‌های تخصصی متناسب با «مأموریت‌های هر وزارت خانه و رویکرد‌های کلان دولت جدید» در هر حوزه، ارزیابی تخصصی می‌شوند.

نتایج این ارزیابی‌ها جهت طی مراحل بعدی در اختیار رئیس‌جمهور منتخب قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۰۶ مرداد ۱۴۰۰
سلام امیداوارم ایشان کسانی را انتخاب کند که واقعا دلشان به فکر مشکلات جامعه باشد نه فکر ثروت اندوزی استفاده نامشروع از بیت المال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۳ تير ۱۴۰۰
رئیسی فبل از انتخابات:
"شرکای وضع موجود قادر به تغییر وضع موجود نیستند"
رئیسی بعد از انتخابات:
"دیدار با اصلاح طلبان و برخی مدیران ناکارآمد و مشکوک و نظرخواهی از آنان برای رفع مشکلات موجود! "

کاش آقای رئیسی به نام فراجناحی بودن در دام افسادطلبان مرموز موذی نفوذی نیافتد. مدعیان مردم سالاری حدود 30 سال با شعارهای فریبنده تا توانستند مردم سواری کرده اند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۲ تير ۱۴۰۰
فقط انقلابیهای مخلص کاردان
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۹:۵۵ ۲۲ تير ۱۴۰۰
سلام وجدانا به کسانی که آزمون پس داده اند و نمره قبولی نداشتند اعتماد نکن ، طرحی برای پذیرش و معرفی در نظر بگیر که اشراف وارد کابینه ات نشوند . کسانی را بکارگیری کن که از خداوند متعال بترسند و زندگی اشرافی نداشته باشند . کسانی را برگزین که مدارک آنها از امریکا و انگلیس نباشد .چون امکان دارد روی آنها کار شده باشد برای چنین روزی ( مثل بنی صدر خائن ) وزرا یعنی آبروی نظام و دولت ، پس در انتخاب آنها تلاش کن و بدون تحقیقات حفاظتی سپاه و بررسی وضعیت خانوادگی آنها و ارتباطات آنها با خارج از پذیرش ظاهری و تبلیغاتی آنها فریب نخور . حتی اگر درجه اجتهاد داشتند . مهندس گودرزی
آخرین اخبار