سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران از نجات ۱۵ زن و مرد از آتش سوزی در یک ساختمان اداری در خیابان میرعماد خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۱۲:۳۱ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان اداری واقع در خیابان شهید مطهری، خیابان میرعماد، نرسیده به خیابان شهید بهشتی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و دو ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به همراه نردبان هیدرولیکی و تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد:محل آتش سوزی یک ساختمان چهار طبقه اداری بود و یک طبقه منفی هم داشت که در این طبقه که کاربری انباری داشت مقداری لوازم ضایعات نگه داری می‌شد  و کاملا شعله ور بود و دود تا طبقه چهارم می‌رسید و افراد در آن وضعیت گرفتار بودند.
ملکی گفت:آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، در طبقات هم با استفاده از دستگاه تنفسی به نجات افراد گرفتار پرداختند. در نهایت ۱۵ نفر مرد و زن گرفتار در ساختمان را سالم نجات دادند، اما برخی دچار شوک زدگی شده بودند. از سرایت آتش به طبقات جلوگیری شد و در ساعت ۱۴:۵۱ عملیات به پایان رسید.
سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران  یادآور شد:نگه داری ضایعات و مایعات آتش زا در اماکن مختلف در ساختمان می‌تواند حادثه ساز باشد.
انتهای پیام /

برچسب ها: حادثه ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار