دبیر علمی هفتمین دوره معرفی برترین شرکت‌های منطقه غرب و شمال غرب کشور گفت: بیش از ۵۳۰ شرکت در این دوره از انتخاب برترین شرکت‌های تولیدی و صنعتی ثبت نام کردند که در ۲۴ گروه ارزیابی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مجید باقرزاده دبیر علمی هفتمین دوره معرفی برترین شرکت‌های منطقه غرب و شمال غرب کشور گفت: بیش از ۵۳۰ شرکت در این دوره از انتخاب برترین شرکت‌های تولیدی و صنعتی ثبت نام کردند که در ۲۴ گروه ارزیابی و داوری و در نهایت از هر گروه یک شرکت به عنوان برترین معرفی می‌شوند. این تعداد شرکت از ۱۰ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، مرکزی، قزوین، کرمانشاه، همدان، کردستان و گیلان ثبت نام کردند.

او همچنین در تشریح طرح "ایران تک" در معرفی شرکت‌های برتر، گفت: ایران تک رویداد صنعتی و رقابتی در غرب و شمال غرب کشور است که جایگاه مدیران و شرکت‌ها را نشان می‌دهد و راهی را که باید طی کنند تا از رقبای خود عقب نمانند و این موضوع زمینه مقایسه و رقابت بین شرکت‌ها را فراهم می‌کند.

او با اشاره به نقش و جایگاه مدیریت در توسعه کشور، گفت: اگر ظرفیت‌های مدیریتی افزایش یابد بسیاری از نقاط ضعف برطرف و توسعه ممکن می‌شود، چون توسعه با افزایش ظرفیت‌های مدیریتی محقق و مسیر تعالی دادن کسب و کار هموار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.