در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

دورتموند پیشنهاد چلسی را برای هالند رد کرد

به گزارش اسکای اسپورت بوروسیا دورتموند پیشنهاد غیررسمی" بازیکن به اضافه پول نقد" چلسی برای جذب ارلینگ هالند، مهاجم جوان خود را رد کرده است.

چلسی به عنوان بخشی از مبلغ انتقال هالند، تامی آبراهام یا کالوم هادسون اودوی را به دورتموند پیشنهاد داد، اما این تیم بوندسلیگایی مصمم است که ستاره ۲۰ ساله خود را نگه دارد.

پیشرفت در تمدید قرارداد آرسنال با اسمیت رو

در مذاکرات بین امیل اسمیت رو و آرسنال بر سر قرارداد جدید تحولات مثبتی رخ داده است. همه طرف‌ها امیدوارند که توافق حاصل شود. قرارداد فعلی اسمیت رو سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و میکل آرتتا، سرمربی آرسنال می‌گوید "اسمیت رو ۱۰۰ درصد در تیم می‌ماند".

در این بین دو پیشنهاد استون ویلا برای اسمیت رو رد شده است. آخرین پیشنهاد آن‌ها ۳۰ میلیون پوند بود.

سفر ژیرو به ایتالیا برای حضور در تست پزشکی میلان

اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی برای حضور در تست پزشکی میلان وارد ایتالیا شد.

قرارداد این مهاجم فرانسوی با چلسی تابستان امسال به پایان رسید، اما این باشگاه لیگ برتری ماه گذشته پیشنهاد تمدید برای یک سال دیگر را مطرح کرد. با این حال، ژیرو اکنون برای حضور در تست پزشکی میلان وارد ایتالیا شده است تا با این تیم قراردادی ۲ میلیون یورویی امضاء کند.

برنارد در آستانه ترک اورتون

به گزارش لیورپول اکو، برنارد بازیکن برزیلی اورتون در آستانه ترک این تیم است. باشگاه مرسی ساید در حال بررسی انتقال احتمالی این بازیکن به تیمی در امارات متحده عربی است. او از تیم‌های یونان و روسیه نیز پیشنهاد دارد.

دروازه بان المپیاکوس به ولوز پیوست

باشگاه ولوز تایید کرد که خوزه سا دروازه بان پرتغالی المپیاکوس با قراردادی ۵ ساله به این باشگاه انگلیسی پیوسته است. این دروازه بان ۲۸ ساله به المپیاکوس کمک کرد ۲ فصل پی در پی به عنوان قهرمانی لیگ یونان برسد.

سا در سه فصل ۱۲۴ بار برای تیم المپیاکوس بازی کرد و در این بازی‌ها ۶۲ کلین شیت داشت.

مدافع آرسنال به مارسی پیوست

آرسنال تایید کرد که ویلیام سالیبا، مدافع این تیم با قراردادی قرضی به مدت یک فصل به مارسی پیوسته است. سالیبا فصل گذشته ۲۲ بازی به صورت قرضی برای نیس انجام داد.

لسترسیتی مدافع ساوتهمپتون را به خدمت گرفت

رایان برتراند، مدافع ساوتهمپتون با امضای قراردادی دو ساله به لسترسیتی پیوست. برتراند ۳۱ ساله اوایل تابستان و پس از پایان آخرین قراردادش با ساوتهمپتون، پس از هفت سال این باشگاه را ترک کرد.

وستهام در انتظار تصمیم لینگارد

وستهام قصد دارد جسی لینگارد را به طور قطعی از منچستر یونایتد به خدمت بگیرد، اما منتظر تصمیم نهایی این بازیکن و باشگاهش است.

لینگارد که فصل گذشته در وستهام به صورت قرضی بازی کرد و درخشید، به تمرینات پیش فصل من یونایتد بازگشته و قرار است درباره آینده خود با اوله گونار سولشر گفت وگو کند.

آرسنال امیدوار به جذب دفاع برایتون

بن وایت، مدافع برایتون می‌خواهد انتقالش به ورزشگاه امارات نهایی شود و آرسنال همچنان امیدوار است که انتقال بازیکن ملی پوش انگلیس تابستان امسال نهایی شود.

ابراز علاقه آرسنال برای جذب تامی آبراهام

به گزارش دیلی تلگراف، آرسنال علاقه‌مند به جذب تامی آبراهام مهاجم چلسی است. توخل در تلاش برای پیدا کردن مهاجم جدید، آبراهام را به تعدادی از باشگاه‌ها پیشنهاد داده است.

چلسی می‌خواهد ببیند آیا بوروسیا دورتموند علاقه‌ای به جذب آبراهام دارد یا خیر و علاوه بر آن، این مهاجم به تاتنهام و اینترمیلان هم پیشنهاد شده است. تمایل چلسی برای فروش آبراهام توجه آرسنال را به خود جلب کرده است، اما توپچی‌ها برای تامین مبلغ ۴۰ میلیون پوندی مد نظر چلسی مجبور به فروش بازیکنان خود هستند.

هافبک لیورپول در لیست خرید ساسولو

اگر مانوئل لوکاتلی ستاره ملی پوش ساسولو تابستان امسال به یوونتوس برود، ساسولو مارکو گروجیچ، هافبک لیورپول را به جای او به خدمت خواهد گرفت. طبق گفته اسکای ایتالیا، این هفته مذاکرات بیشتری بین دو تیم سری آ بر سر قراردادی به ارزش ۴۰ میلیون پوند انجام خواهد شد.

گروجیچ از سال ۲۰۱۶ در لیورپول بوده، اما هنوز در لیگ برتر ۱۰ بازی هم برای این تیم انجام نداده است. لیورپول ارزش او را حدود ۱۳ میلیون پوند می‌داند. گروجیچ فصل گذشته به صورت قرضی در پورتو و دو فصل قبل را به صورت قرضی در هرتا برلین بازی کرد.

پورتو علاقه‌مند است گروجیچ را به باشگاه برگرداند، اما ساسولو خواهان خرید قطعی بازیکن ۲۵ ساله تیم ملی صربستان است.

پیشنهاد وستهام برای دروازه بان وست بروم رد شد

وست بروم پیشنهاد وستهام برای خرید سام جانستون دروازه بان ملی پوش خود را رد کرد. پیشنهاد چکش‌ها برای بازیکن تیم ملی انگلیس بسیار کمتر از رقم ۲۰ میلیون پوند مد نظر وست بروم بود. تصور می‌شود مبلغ این پیشنهاد حدود ۶ میلیون پوند بوده است.

هدف اصلی وستهام همچنان آلفونس آرئولا دروازه بان PSG است و گفت و گو‌ها با این تیم ادامه دارد.

هادسون-اودوی در چلسی می‌ماند

یکی از نزدیکان کالوم هادسون-اودوی گفته است که او بخشی از پیشنهاد چلسی برای خرید ارلینگ هالند نخواهد بود.

هادسون-اودوی رابطه بسیار خوبی با توماس توخل، سرمربی چلسی دارد و آینده طولانی مدت خود را در استمفوردبریج می‌بیند و آماده است تا فصل آینده برای حضور در ترکیب اصلی بجنگد.

جهانبخش به دنبال خروج از برایتون

علیرضا جهانبخش، وینگر برایتون قصد دارد با فاینورد به لیگ هلند برگردد.

باشگاه فاینورد می‌خواهد بازیکن سابق AZ را به عنوان جانشین استیون برگویس که انتظار می‌رود به آژاکس بپیوندد، به خدمت بگیرد. انتظار می‌رود جهانبخش در روز‌های آینده تصمیم نهایی خود را بگیرد.

جهانبخش که سال ۲۰۱۸ با ۱۷ میلیون پوند به برایتون پیوست، می‌خواهد در ترکیب اصلی بازی کند و به دلیل نیمکت نشینی‌های مداوم در برایتون از وضعیت موجود ناامید شده است.

قرارداد جدید یوونتوس با کیلینی

یوونتوس قرار است به جورجیو کیلینی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، قرارداد جدیدی پیشنهاد دهد. این هافبک میانی ۳۶ ساله که قراردادش ماه گذشته به پایان رسید، اکنون بازیکن آزاد است.

طی چند روز آینده گفت وگو‌هایی بین یوونتوس و نماینده کیلینی، داویده لیپی، پسر مارچلو لیپی، انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار